AlkmarPlatform mengangkat bebas halangan menegakPetikan Pembangunan

masa pelepasan:2024-01-21 16:39:35 Pengguna pos:938HP166090698 Paparan halaman:159

Petua teras:Alkmar,Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Dalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

AlkmarSistem brek lif biasanya ditutup, yang bermakna ia berada dalam keadaan brek apabila tiada kuasa, dan hanya apabila ia perlu diaktifkan, kuasa akan menyalakan brek. Begitu ada pemadaman kuasa, brek ditutup dan lif diganggu di udara tengah. Apabila lif turun secara abnormal, matikan kuasa dan lif

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

ZvishavaneLakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan, meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators, and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator, mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai, mengikut prinsip pembukaan, keadilan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi,AlkmarLift penglihatan rumah tangga, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabila rancangan bangunan belum selesai, operator hanya perlu menyediakan kepada pengguna bentangan lif piawai spesifikasi lif yang diperlukan, dan pengguna mengarahkan jabatan rancangan untuk merancang benteng lif. Apabila rancangan arsitektur telah selesai, dan laman ini belum dibangun, sedang dibangun, atau telah selesai, ia mesti ditentukan berdasarkan konstruksi semasa atau dimensi diukur. Jika rancangan awam asal shaft perlu diubahsuai, pengguna patut mempercayai jabatan rancangan arsitektur untuk membuat perubahan rancangan shaft berdasarkan rancangan disediakan oleh lif.


AlkmarPlatform mengangkat bebas halangan menegakPetikan Pembangunan



Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Parameter utama lif merujuk kepada kapasitas muatan nominal dan kelajuan nominal.

Lubang untuk kemaskini lif lama: ukuran luang lif lama sama dengan luang yang baru saja dibina. Apabila lif lama belum digunakan, cuba mendapatkan data yang berkaitan diluar shaft,AlkmarLift bebas penghalang hidraulik, seperti saiz bilik mesin, tinggi lantai, dan saiz jaring pintu terbuka. Ada dua situasi ketika lif lama belum digunakan: a. Bila lif lama boleh bermula: dalam kes ini teknik lif mesti bekerja sama dalam mengukur shaft! Dan pastikan untuk memperhatikan keselamatan! Teknik lif membuka pintu lorong di tingkat pertama dan memulakan operasi penyelamatan untuk memandu kereta di atas tingkat kedua. Pegawai pengukuran membuka pintu lantai di tingkat pertama untuk mengukur data lubang, memperhatikan rekaman saiz lubang dan struktur dinding tingkat pertama, seperti sama ada pintu lorong ditengah, sama ada ada kurungan, sama ada ada struktur istimewa di dinding shaft, ruang antara sinar cincin, dan kedudukan bahagian-bahagian terlibat. KemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemKemudia, pipipiyang yang mengumengumengu, pipipipiyang yang mengumengumengu di tingtingtingtingtingtingtingtingtingtinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghinghing ( kesekesePergi.

Pengurusan kualiti JumlahKomponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


AlkmarPlatform mengangkat bebas halangan menegakPetikan Pembangunan



Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

permintaanLakukan tanggungjawab keseluruhan perusahaan produksi lif untuk kualiti penghasilan lif, pemasangan, penyelenggaran dan pemeliharaan; Naga; Sistem tanggungjawab pengurusan meminta perusahaan untuk mematuhi jaminan kualiti untuk memastikan operasi selamat lif. To meet the national requirements for the construction market and property management, measures should be taken to ensure that enterprises without licenses are not allowed to produce elevators, and unqualified products and products produced by enterprises without production licenses are prohibited and purchased; Dalam aktiviti bisnes elevator dan dalam proses tawaran elevator mendorong perusahaan untuk mematuhi peraturan negara yang sesuai,AlkmarMesin pembukaan hidraulik, mengikut prinsip pembukaan, iman yang baik dan persaingan yang sama, melarang persaingan yang tidak adil seperti peningkatan harga dan depresi, dan melindungi hak dan kepentingan sah perusahaan dan pengguna; Urus penilaian dan pengawasan kualiti lif oleh pengguna; Dalam analisis dan pengendalian kemalangan keselamatan lif.

Lif tambang digunakan untuk mengangkut pegawai dan barang di tambang.

Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.

AlkmarApabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Dipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.


Hak cipta dan notis:
1. AlkmarPlatform mengangkat bebas halangan menegakPetikan Pembangunan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AlkmarPlatform mengangkat bebas halangan menegakPetikan Pembangunan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AlkmarPlatform mengangkat bebas halangan menegakPetikan Pembangunan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AlkmarPlatform mengangkat bebas halangan menegakPetikan Pembangunan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Alkmarmengesyorkanberita
AlkmarBerita terkini